Dorazila k vám poškozená zásilka?

Snažíme se balit zásilky tak aby se na cestě k vám nepoškodily, občas se však může stát, že se zásilka během přepravy poškodí.

V případě, že k vám zásilka dorazila s viditelným poškozením nemusíte zásilku přebírat, nebo ji spolu s kurýrem můžete rozbalit a pokud je zboží uvnitř poškozeno, balík rovnou vraťte kurýrovi a poté nás kontaktujte s číslem vaší objednávky na adrese: info@duncho.cz, nebo na telefonu 774 165 086. Nové zboží vám v co nejkratší době zašleme a reklamaci s dopravcem si vyřešíme sami.

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozen až po převzetí od kurýra, zásilku nafoťte (obal a obsah) a vše si ponechejte (důležité k uznání reklamace u přepravce). Takovouto reklamaci nám pak nahlaste do dvou pracovních dnů na emailovou adresu: info@duncho.cz, nebo na telefon 774 165 086.

Tato reklamace se nevztahuje na zboží poškozené kupujícím tj. na mechanicky poškozené výrobky, které byli způsobené kupujícím, jakož i na vady, které vznikly nešetrným zacházením, použitím zboží v rozporu s jeho účelem, špatným skladováním, opotřebením, poškozením vodou či ohněm a dalších za které nese zodpovědnost kupující.